I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 28, 2010

Santai @ mengkuang dam, penang

Minggu lps aku balik kg coz aku buat kenduri akikah anak aku kat kampung..
so, anak2 buah aku semua balik..
pagi tu, xda keja apa, aku bawak depa g jalan2 kat mengkuang dam..
umah aku nak ke sini lebih kurang 15 minit ada la kot...
pagi2 hari minggu mmg ramai org jogging kat sini..

Pagar akhir kat ujung trek..
ada lg laluan, cuma dah xberturap.. kena lalu denai dan kawasan kebun..
lain kali la masuk plak...

ni la anak2 buah aku..
amin, ijat, shazwan, fitri aiman dan mat shamir..

tasik ni dikendalikan oleh Pihak Berkuasa air pulau pinang (PBA)
Ia berfungsi sebagai tempat simpanan air selain sumber air dari sungai2 untuk bekalan air bersih sekitar seberang perai.

time masuk...

time keluar...
padan muka masing2... sapa suruh ikut.. hahaha
time kami p ni, matahari dah mula naik...

t/b : orang cakap ikan toman banyak kat sini.. tp sayang. dilarang memancing..
kalo nak jugak, kena redah masuk utan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails