I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 30, 2010

Kenduri akikah batrisyia & arissa

salam..
Hujung minggu lps aku dan adik aku yang duduk kat kelantan sempat mengadakan majlis kenduri akikah untuk si batrisyia dan arissa.
Dok plan lama dah, tp sbab nak setting tarikh yg sesuai payah, so berlarutan la sampai hujung minggu lps...
kenduri kecil-kecilan ja la.. maklumlah, cuti sekolah, byak kenduri kahwin...
so layan ja la gambar ok...

Kambing ni beli kat kandang padang huma ni...
bleh la dpt murah skit....

owner dia jual sbab banyak sgt teruna kat kandang dia...

haaa.. ni la sepupu aku tu..
merangkap tuan punya kandang la...

last moment...

mmg sehati sejiwa la kambing 2 ekor ni...hahaha..

abg aku, johari dan mat shamir prepair untuk proses melapah..

4 orang punya kerja.. abang aku, aku, adik ipar aku ady dan kawan dia budak sabah...
selesai... berapa jam?.. jgn tanya.. biasa la amatur... hahaha

bikin kurma....

jemputan sekitar kampung dan saudara mara sahaja...

makan time...

ni la mak aku... dok tengah layan si arissa...

garang woo mek ni.. jgn memain...

batrisyia dan arissa atas satu troli..

ni la kelaku anak aku batrisyia.. mentang2 dia dah ada gigi 6 batang..

dia kira nak gigit orang ja... hahaha..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails