I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 29, 2009

Che at and keranya...

Salam..
masih lg berkisar ttg cerita kat kampungku...
lps mkn kenduri, aku pusing jap kat blakang kampung aku dan aku jumpa sorang brother ni kat ampangan air mengkuang mak sulong tgh mandikan keranya (macaca fascicularis)..
untuk makluman, che at ni baru 2-3 tahun balik malaysia... sebelum ni dia duduk kat U.S lebih 20 tahun...

Lps bawa kera ni jalan2, singgah mandi kat sini...

sempat pose lg tu... aku takut dia terkam mai kat aku ja...

byk kenangan aku time kecik2 kat sini.... asal hilang ja, mesti mandi sungai kat sini...
Dulu jernih skit la.. hahaha..

aksi kuak dada...

pantang jumpa pokok jambu...

dulu area tepi sungai ni semak dengan pokok buluh dan mcm2 pokok... time bulan posa, bekas makanan bersepah kat sini... Tp, JPS dah bersihkan dan luruskan semula sungai ni coz nak mengelakkan banjir...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails