I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 29, 2009

Kenduri kahwin Ajidi & Naim...

Salam..
Still lg cerita tentang cuti aritu... ni aku saja nak post ttg masjis kenduri kahwin membe aku ajidi & kakaknya naim serta pasangang masing masing.
ajidi berkahwin dengan orang kuantan, pahang dan kakaknya plak bertemu jodoh dgn orang dekat iaitu di kg lahar yooi... lebih kurang 5 km dari kg aku...
Disebabkan aku sampai kg pun dah dekat pukul 7 pg, maka aku terlena.... sedar2 aku dgr bunyi kompang... maknanya pengantin dah sampai....
kelam kabut aku bangunnnn.... hahaha...

Sempat jugak aku ambil gambar.. kalo x, sia2 aku balik jauh2...

Ramai wo tetamu... sampai ke ptg...

Gambaq pun main snap ja... tangan sapa ntah la ....

kawah nasi yang ke 8 wooo....
memandangkan ni kenduri yang pertama bg En Bakar B. Md. Isa, 2 sekali plak tu, jemputan dianggarkan melebihi 4000 org dan lembu 2 ekor tumbang... pukul 4 lebih, tambah lg daging kotak 30 kilo.... bayangkanlah...

Sup Tulang kaki... Cicah sos.... perhhh...
kalo kenduri gotong royong ja mesti benda ni... tp, payah dah nak dapat mcm ni sbab byk kenduri skrang ni pakai kontrak....
So, diucapkan selamat pengantin baru kpd Ajidi dan Naim serta pasangan masing2..
Didoakan semoga kekal hingga keanak cucu.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails